باتری سامسونگ ‏s7 edge
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

باتری سامسونگ S7 Edge با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت را می توانید با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از فونی شاپ تهیه نمایید. تاریخ تولید باتری این گوشی در فروشگاه اینترنتی فونی شاپ بروز است.

در ساخت باتری سامسونگ s7 edge همانند سایر باتری های نسل جدید از فناوری لیتیومی استفاده شده است. باتری این گوشی همانند اکثر باتری های امروزی جدانشدنی بوده و از این رو تعویض آن نسبت به باتری های جداشدنی قدیمی سخت تر است. از ویژگی های مثبت مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج می توان به وجود قابلیت فست شارژ و شارژ وایرلس در آن اشاره کرد. شارژر ویژه فست شارژ این گوشی 15 واتی بوده و از فناوری Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند که البته پیشرفته ترین نسل آن نیست. همچنین شارژر اصلی سامسونگ و شارژر سامسونگ s7 edge در فروشگاه فونی شاپ موجود می باشد. ظرفیت باتری تقویت شده نکسل سامسونگ گلکسی S7 Edge باطری تقویت شده سامسونگ گلکسی اس 7 اج ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی که با توجه به میزان مصرف سخت افزاری گوشی مناسب است. باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7 Edge نیز به همین میزان ظرفیت داشته و عملکرد و طول عمر این دو باطری نزدیک به یکدیگر ارزیابی شده است. تصویر زیر نیز تعدادی از انواع باتری موبایل با ظرفیت یکسان و مشابه این دو باطری را نشان می دهد که البته طول عمر و میزان دوام متفاوتی با هم دارند.

بررسی طول عمر باتری سامسونگ گلکسی اس 7 اج

 میزان دوام کلی باتری سامسونگ گلکسی S7 Edge تا 98 ساعت ارزیابی شده که در صورت فعال بودن Always On، به 67 ساعت کاهش می یابد. یعنی اگر روزانه یک ساعت وبگردی و مکالمه کرده و یک ساعت نیز فیلم تماشا کنید، باتری این گوشی تا 98 ساعت استقامت از خود نشان خواهد داد. از این رو، باطری Samsung Galaxy S7 Edge در صورت استفاده به میزان معقول، می تواند بیش از یک روز شارژ نگه دارد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

گارانتی  باتری سامسونگ s7 edge

درفروشگاه فونی شاپ این باطری s7 edge دارای ۶ ماه گارانتی بی قید و شرط که شامل باد کردن و شارژ خالی کردن می باشد و در صورتی هر گونه مشکل در این مدت باتری برایتان تعویض می گردد. نحوه ارسال باتری سامسونگ اس 7 ایج تمامی سفارشات از طریق پست و همان روز سفارش یا روز بعد از سفارش تحویل پست داده میشود و کد رهگیری یک رو بعد ارسال می شود. آموزش تعویض باتری گوشی سامسونگ اس ۷ Galaxy S7 Edge باتری یکی از اصلی ترین قطعات موبایل است که دارای طول عمر مشخصی است. با به پایان رسیدن طول عمر باتری موبایل باید هر چه سریع تر اقدام به تعویض آن کنید. گوشی های سامسونگ Galaxy S7 Edge نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است پس از گذشت سال ها نیاز به تعویض پیدا کنند. اگر قصد تعویض باتری گوشی سامسونگ Galaxy S7 Edge دارید این آموزش را تا انتها دنبال کنید. وسایل و لوازم مورد نیاز جهت تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس ۷ ادج جهت جدا سازی باتری قدیمی و جایگزین کردن باتری جدید در گوشی سامسونگ اس ۷ ادج به ابزار و لوازم زیر نیاز دارید: پیچ گوشتی چهار سو آی اُپنر iopener حلقه نگهدارنده مکش کاردک پلاستیکی مثلثی شکل (ابزار باز کننده پلاستیکی) پنس یا موچین • مواد چسبنده، ورقه های چسبنده یا چسب های دو طرفه





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: